pomoc

Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych wskazówek dla korzystania z naszego serwisu. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczy pod numerem 044 6192 045, lub pocztą elektroniczną.


1. Założenie nowego konta

Opcje dla pracodawców znajdują się w rozwijanym menu z lewej strony na górze każdej strony. W celu założenia nowego konta prosimy o wybranie opcji 'nowe konto pracodawcy' oraz wypełnienie formularza.


2. Zamieszczenie oferty pracy

Gdy Twoje konto zostanie założone zauważysz, że rozwijane menu 'pracodawcy' zostało rozszerzone o nowe opcje. Te dodatkowe opcje będą pojawiały się zawsze po zalogowaniu.

Najczęściej używana opcja to 'umieść ofertę'. Oferty umieszczane na naszym portalu składają się z trzech elementów: nazwa stanowiska, nagłówek i tekst oferty.

Sugerujemy, aby ofertę przygotować w edytorze Microsoft Word, po czym można jej treść łatwo wkleić do naszego edytora HTML, obejrzeć wzór i przesłać ofertę do nas, w celu jej zatwierdzenia.

Po zatwierdzeniu ogłoszenie ukaże się na portalu a Ty otrzymasz automatycznego maila potwierdzającego to działanie.


a. Funkcja pracy/branża

Każda oferta na portalu grapevinejobs musi być dokładnie zklasyfikowana w kategoriach: branży firmy, funkcji pracy, wynagrodzenia (które można ukryć), oraz lokalizacji.

Jest tak dlatego, iż serwis grapevinejobs wysyła zarejestrowanym kandydatom wyłącznie oferty, które dokładnie odpowiadają sprecyzowanzm przez nich kryteriom.

b. Oferty anonimowe

Jeśli nie chcesz ujawniać nazwy firmy oraz wyświetlać logo, zaznacz kwadrat 'emituj ofertę anonimowo'

c. Czas emisji

Maksymalny czas emisji oferty to osiem tygodni. Jednakże, wszystkie oferty bez wyznaczonej daty ważności są automatycznie usuwane z grapevinejobs po 14 dniach emisji.



3. Wznawianie ofert

Pracodawcy mają możliwość (bezpłatnego) wznowienia ofert, które są nadal aktualne. Po każdej dwutygoniowej emisji pracodawca zostaje o tym działaniu poinformowany mailem. Dzięki takiemu systemowi zapewniamy ofertom ciągły ruch na stronach portalu oraz zapewniamy ich ważność


4. Poprawka oferty

W celu wprowadzenia poprawki do emitowanej oferty, wybierz opcję 'zobacz swoje oferty', klinkij guzik 'więcej szczegółów' potem guzik kliknij 'zażądaj zmiany' i wprowadź poprawki, obejrzyj i prześlij zmienioną ofertę do naszej aprobaty.


5. Reaktywacja ofert

Po upływie 8-mio tygodniowego cyklu, lub jeśli w ciągu tygodnia nie wznowisz oferty, stanie się ona nieaktywna.

W celu jej reaktywacji użyj opcji reaktywuj po wciścnięciu guzika 'więcej szczegółów' na danej ofercie. Będziesz wtedy miał możliwość edycji tekstu, podglądu i zamieszczenia ogłoszenia.

Podczas reaktywacji oferta podlega standardowym opłatom.


6. Funkcje administratora

Jeśli firma ma wielu użytkowników, musisz wyznaczyć jedną osobę na Administratora. Administrator ma dostęp do dodatkowych funkcji, które są zablokowane dla innych użytkowników, takich jak:


a. Dodanie użytkowników

Jako administrator możesz dodawać dane nowych użytkowników. Aby to zrobić, wejdź w opcję 'aktualizuj użytkowników' i wypełnij formularz. Musisz także przydzielić użytkownikowi hasło, które zostanie wysłane do użytkownika wraz z potwierdzeniem i instrukcjami korzystania z serwisu.

b. Aktualizacja / usuwanie użytkowników

Wejdź w opcję 'aktualizuj użytkowników' i z rozwijanej listy wybierz użytkownika, którego chcesz aktualizować. System automatycznie wypełni formularz informacjami podanymi podczas pierwszej konfiguracji. Po dokonaniu zmian kliknij OK.

Ta sama zasada obowiązuje w przypadku usuwania użytkownika. Po kliknięciu OK użytkownik zostanie usunięty z konta firmy.

c. Zmiana administratora

Jeśli chcesz zmienić administratora wybierz opcję 'aktualizuj konto' i z rozwijanego menu na dole strony wybierz osobę mianowaną administratorem i wciśnij guzik 'aktualizuj'.

d. Aktualizacja profili

Ta opcja pozwala na dodawanie nowych, a także aktualizowanie lub usuwanie istniejących profili firmy. Możesz tam dodawać lub zmieniać logo firmy oraz jej opis.

e. Aktualizacja konta

Ta opcja pozwala na aktualizację danych firmy, takich jak nazwa, adres i adres strony internetowej. Tutaj możesz także zmienić administratora powołując na tę funkcję jednego z zarejestrowanych użytkowników.

7. Formy kontaktu

Pracodawcy mają możliwość bezpośredniego kontaktu z nami telefonicznie, pod numerem 044 6192 045, lub poprzez pocztę elektroniczną. Możesz również wysłać do nas prośbę o telefon. W tym celu wypełnij formularz i kliknij 'przycisk prześlij'. Nasi pracownicy zadzwonią do Ciebie wkrótce po otrzymaniu takiej prośby.